Kiedy odwiedza się sklepy małopowierzchniowe, często można usłyszeć, że w marketach są niskie ceny, mega promocje, generalnie narzekaniom nie ma końca.
Odpowiedź jest następująca, niewielkie sklepy powinny przede wszystkim dbać o jakość sprzedawanego mięsa i wędlin, które polecają swoim klientom, bo to jedyna droga, aby odnieść sukces na konkurencyjnym rynku.
Do tej pory głównym czynnikiem decydującym o zakupie była niska cena. Coraz częściej jednak można zauważyć trend idący w kierunku produktów wysokiej jakości. Klienci z każdym miesiącem są coraz bardziej świadomi tego, co jedzą. Wybierają zasadę, którą można opisać najprostszym językiem „zjeść mniej, ale smaczniej i zdrowiej”.
Dlaczego warto postawić na jakość w swoim sklepie?
Wynika to przede wszystkim z doświadczenia, gdyż wielokrotnie klienci doznali rozczarowania robiąc zakupy w dużych sklepach. Pędząc do sklepu wielkopowierzchniowego po schab, czy fileta z kurczaka na promocji, marzyli o wspaniałym obiedzie dla całej rodziny. Niestety rzeczywistość okazywała się taka, że po otwarciu opakowania osocze stanowiło ok. 10-20% ubytku, a smak dawał wiele do życzenia. Po upieczeniu kupionego mięsa na talerzu było znacznie mniej, niż wynikało z wcześniejszej kalkulacji. Jak więc kupować pewne produkty najwyższej jakości? Przede wszystkim właściciel sklepu powinien postawić na solidnych dostawców mięsa i wędlin, którzy dbają, aby ich oferta była atrakcyjna i spełniała najwyższe normy jakości.
Jednym z takich dystrybutorów jest firma Kabanosik z Krakowa, która powstała w 1990 r. Specjalizuje się w dostawach świeżego mięsa wieprzowego, drobiowego, wołowego, a także wędlin premium. Posiada własny rozbiór kurczaka i zaopatruje sklepy, punkty zbiorowego żywienia oraz gastronomię.
Więcej informacji o firmie:
Firma Handlowa Kabanosik
Czytaj także:
Rozbiór mięsa wołowego – małopolskie