W 18. edycji plebiscytu wyłoniono najsilniejsze marki na polskim rynku. Podczas uroczystej gali wręczono statuetki Superbrands i Business Superbrands. W gronie nagrodzonych znalazła się marka Tork.
Otrzymany tytuł potwierdza silną pozycję Tork w branży, a także uznanie dla jakości oferowanych produktów i zrównoważonego podejścia do prowadzenia biznesu. Wyróżnienie jest dowodem obecności marki wśród najlepszych, którzy dzięki swojej innowacyjności, wysokim standardom oraz dbałości o relacje z partnerami zdobyli uznanie zarówno ekspertów branżowych, jak i środowiska biznesowego.
- Utrzymywanie pozycji lidera to ciężka praca, a tytuł Superbrands jest wspaniałym jej ukoronowaniem. To dla nas także jasny i niezwykle ważny komunikat, że obrany kierunek działań przekłada się na dobrostan naszych klientów. To również ogromna satysfakcja, że oferta rozwiązań higienicznych Tork jest doceniana przez rynek i zdobywa uznanie wymagającego jury, a zaufanie klientów daje nam solidną dawkę motywacji, by sukcesywnie i konsekwentnie realizować naszą strategię. - powiedziała Magdalena Żydowicz, Sales Manager Industry & Commercial, Tork, odbierając nagrodę podczas gali.
Business Superbrands to tytuł przyznawany markom, które w szczególny sposób wyróżniają się w środowisku biznesowym. Proces selekcji prowadzi Konfederacja Lewiatan, najbardziej wpływowa polska organizacja biznesowa i obejmuje ocenę ekspertów oraz wnikliwą analizę wizerunku i osiągnięć rynkowych firm.
Więcej informacji o Superbrands na stronie plebiscytu: https://superbrands.pl/
Więcej informacji o Tork: https://www.tork.pl