„Po dokładnej analizie polskiego rynku gastronomicznego, doszliśmy do wniosku, że brakuje Kebabu w 100% naturalnego i nie posiadającego substancji chemicznych oraz konserwantów. Stąd nasza oferta produktu o nazwie Diamond Kebab, która doskonale odzwierciedla jego jakość - jakość diamentu” – mówi Mahmoud Matar, współwłaściciel firmy Supermeat s.c.
Remigiusz Zagraba: W Państwa ofercie można znaleźć produkt o tajemniczej nazwie Diamond-Kebab. Dodajecie do niego diamenty?
Mahmoud Matar: Nie przypadkowo nadaliśmy naszemu produktowi nazwę Diamond kebab. Nazwa ta ma podkreślić przede wszystkim jego jakość, odzwierciedlić oryginalny smak orientu, co obecnie jest rzadkością na polskim rynku. Logo natomiast ma kojarzyć nasz produkt z czystością diamentu. Na podstawie naszego dwudziestoletniego doświadczenia, chcąc być w porządku wobec naszych klientów, doszliśmy do wniosku, że korzystniej będzie przygotować produkt surowy w postaci krojonego kebabu, który jest atrakcyjniejszy cenowo. Jednocześnie klient ma pewność, że produkt który nabył, jest w 100% świeży. Stąd też nasza firma usunęła ze swojej oferty poprzedni o nazwie pieczony kebab, zastępując go tym właśnie produktem.
R.Z.: Co decyduje o popularności kebabów pod Państwa marką i dla kogo jest dedykowany?
M.M.: O popularności naszych produktów decyduje przede wszystkim jakość, albowiem produkowane są tylko i wyłącznie z krajowych surowców. Chcemy mieć pewność, że zawsze będzią świeże, a także chcemy wspierać bardzo ciężko pracującego polskiego rolnika.
Jeśli rozmawiamy o Diamond-Kebab, często ten rodzaj kebabu różni się od kebabu w postaci gruszki tym, że można go nabyć również w postaci niemrożonej, w korzystniejszej cenie zakupu. Zaadresowany jest do klientów, którzy mają ograniczone możliwości finansowe, lokalowe (brak lub małe miejsce do magazynowania) oraz inne, związane na przykład z brakiem możliwości pieczenia go na grillu. Również do małych pizzerii lub lokali serwujących dania z kebabem, w których sprzedaż kebabu jest tylko ofertą uzupełniającą w menu.
Kebab jest pakowany w workach na zameczku po 3 kg, w postaci niemrożonej lub głęboko mrożonej w temperaturze -26 stopni C, a przechowywany w temperaturze 22 stopnie C.
R.Z.: Na polskim rynku coraz częściej konsumenci zwracają uwagę na skład produktu. Najwięcej obaw powodują wszelkiego rodzaju konserwanty, alergeny czy sztuczne dodatki. Jaki jest więc Państwa kebab?
M.M.: Restauratorzy decydując się na zakup naszego produktu przede wszystkim mają pewność, że nie posiada on alergenów i jest w 100% naturalny. Dzięki temu unikną powstawania problemów wynikających z tytułu posiadania substancji alergicznych w potrawach. Oprócz tego nasz kebab nie posiada w składzie takich substancji konserwujących jak glutaminian sodu czy fosforany.
R.Z.: Gdzie można kupić Państwa produkty i jak przebiega proces logistyczny oraz dystrybucyjny w Państwa firmie?
M.M.: Nasz produkt jest dostępny w większości miast i miasteczek zachodniej Polski. Obsługujemy takie województwa jak: wielkopolskie, lubuskie, zachodnio-pomorskie, kujawsko-pomorskie oraz mazowieckie.
R.Z.: Aby przygotowywać tak wyśmienite kebaby z pewnością potrzebujecie najlepszego mięsa. Z jakich rodzajów mięs komponujecie swoje produkty i jakie wymagania stawiacie swoim dostawcom?
M.M.: Tak jak wspominałem na początku wywiadu, w naszej produkcji opieramy się tylko i wyłącznie
o krajowe surowce. Żadnych innych nie dopuszczamy do naszej produkcji. Przede wszystkim nasz dostawca musi posiadać europejski numer weterynaryjny, co oznacza w praktyce, że spełnia wszystkie wymogi głównego lekrza weterynarii i tym samym wszystkie standardy europejskie takie jak: HCCP i ISO. Każda dostawa musi posidać Identyfikacyjny Dokument Handlowi tzw. HDI. Jest to dokument, który dokładnie opisuje produkt pod kątem miejsca jego przetwarzania, przez kogo został przetwarzany oraz środku transportu. Oprócz tego, każda dostawa jest dobrze sprawdzana przed wyładunkiem w naszej firmie pod kątem terminu ważności, zapachu i wyglądu mięsa.
Kebab drobiowy, cielęcy Diamondkebab- P.P.H.U.Supermeat s.c.