"Dzisiaj koncentrujemy się przede wszystkim na rynku gastronomii", mówi Marzena Perka kierownik zakładu Gold Drób w rozmowie z portalem FirmyMiesne.pl
Remigiusz Zagraba: Gold Drób z sukcesami prowadzi działalność od 1996 r., a główną działalnością jest produkcja kurczaka rożnowego. W ofercie można znaleźć m.in. tuszkę, udka, polędwiczki, gyrosy i skrzydełka. Co sprawia, że cieszą się one tak dużym powodzeniem?
Marzena Perka: Przede wszystkim to nasza ciągła praca nad utrzymaniem najwyższej jakości produktów, które trafiają do naszych klientów. Surowiec, z którego powstaje finalny produkt, pochodzi od najlepszych producentów, codziennie weryfikujemy jego jakość, jest zawsze świeży, a nie mrożony. Używamy naturalnych przypraw, takich jak czosnek oraz pracujemy na kompozycjach przypraw, które sami opracowaliśmy. Zasady produkcji oraz unikatowe smaki naszych produktów stosujemy od ponad 20 lat.
R.Z.: Wiele osób pewnie zastanawia się nad tym, czy nie prościej jest kupować odpowiedniej wielkości kurczaki na rożen np. w hurtowni i osobiście przyprawiać ?
M.P.: Oczywiście, że tak, często słyszymy takie opinie i sugestie. Niemniej jednak nasza kompozycja przypraw i jakość używanego mięsa jest wyjątkowa, z pewnością bardzo trudne do odwzorowania. Ważną zaletą jest także oszczędność czasu. Od wielu lat zaopatrujemy sieć gastronomiczną Kurcze Pieczone i słowa uznania, jakie płynące z ust klientów, a także coraz większe grono naszych odbiorców upewniają nas w przekonaniu, że nasze produkty należą do segmentu premium. Powtarzalność i najwyższa jakość to gwarancja, jaką otrzymują klienci, i to jest naszym znakiem rozpoznawczym.
R.Z.: Państwa propozycję asortymentową ubogacają dania gotowe takie jak kotlety, sosy czy też zdobywające coraz większą popularność pierogi z gyrosem. Dla kogo dedykujecie tę linię produktów, czy dla sklepów, czy raczej do gastronomii?
M.P.: Na decyzję o rozszerzeniu naszej oferty, miało kilka czynników. Jak już wspomniałam, naszym strategicznym odbiorcą jest sieć Kurcze Pieczone, która poza elementami drobiowymi z rożna, ma w swojej ofercie również produkty typu hamburgery, sałatki itp. Przeprowadziliśmy analizę rynku oraz benchmarking producentów kotletów, sosów, sałatek, a także zapiekanek i zauważyliśmy, że jest do zagospodarowania nisza w postaci segmentu premium. Nasze produkty są produktami najwyższej jakości, np. kotlety do hamburgerów to 95% mięsa plus przyprawy, sos czosnkowy jest na bazie świeżego czosnku. Dzisiaj koncentrujemy się przede wszystkim na rynku gastronomii.
R.Z.: Firma Gold Drób została wielokrotnie wyróżniona i nagrodzona. Z jakich laurów jesteście najbardziej dumni i co one oznaczają dla Państwa klientów?
M.P.: Myślę, że miłe jest wyróżnienie w programie "Doceń polskie ", od 4 lat jesteśmy tam doceniani przez lożę ekspertów, a nasz flagowy produkt kurczak z rożna otrzymał miano TOP PRODUKTU, czyli maksymalną ilość punktów. Miło nam również, że jesteśmy docenieni jako rzetelny przedsiębiorca, co świadczy o pozytywnym wizerunku firmy.
R.Z.:Wracając do marki Kurcze Pieczone. Lokale są zlokalizowane w wielu miastach Polski. Kto może zostać franczyzobiorcą i jakie wymagania przed nim stawiacie?
M.P.: Na chwilę obecną mocno weryfikujemy potencjalnych franczyzobiorców i lokalizacje gdzie miałby zafunkcjonować taki imbis. Zwracamy uwagę przede wszystkim na minimalne doświadczenie w gastronomii ( szkolimy we wszystkich standardach i etapach, ale wskazane jest minimalne doświadczenie), operatywność, czas, jaki może osoba poświęcić na prowadzenie własnego biznesu, dodatkowo bierzemy pod uwagę kwestię logistyczną (nie wszędzie jesteśmy w stanie obecnie dostarczyć produkty). Najważniejsze to jednak chęci do wspólnej współpracy, a także budowanie wspólnie silnej i zaufanej marki Kurcze Pieczone.
www: golddrob.pl