FirmyMiesne - portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polscei na świecie
Portal o rynku mięsa i wędlin
[zamknij] Szanowni Państwo, informujemy iż Translator Google może zniekształcać oryginalny tekst i powodować błędy komunikacyjne. W przypadku pytań prosimy o kontakt od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 16:00 pod numerem tel. 694 760 702 lub mailowo biuro@firmymiesne.pl

Partner główny portalu

Nowa usługa INFO GWARANCJA i wiesz szybciej! tylko w sklepie SAS24.pl



Remigiusz Zagraba: Obecnie jesteście Państwo w trakcie wprowadzania nowej i użytecznej usługi gwarancyjnej INFO GWARANCJA. Na czym ona polega?

Tomasz Szagun: Na 30 dni przed końcem okresu gwarancji produktu nasz automat przypomni klientowi o kończącej się opiece gwarancyjnej. Poinformowany i świadomy klient będzie mógł wszystkie ewentualne wady produktu, które powstały pierwszym okresie eksploatacji urządzenia zgłosić właściwemu serwisowi. Wiem, że wielu naszych klientów jest bardzo zajętych prowadzeniem swoich firm, zapominając o codziennym sprawdzeniu stanu technicznego użytkowanych urządzeń. Często zdarza się tak, że urządzenia pracują, aż się nie zepsują, krótko mówiąc bez bieżących przeglądów i okresowego konserwowania. Dzięki e-usłudze INFO GWARANCJA zadbamy o bezpieczeństwo klientów, koszty oraz długi czas bezawaryjnej eksploatacji urządzeń.

R.Z.: Jak to więc działa w praktyce?

T.Sz.: Nie jest to nic wielkiego – po prostu automatycznie wysłany jest e-mail z przypomnieniem w odpowiednim czasie.

R.Z.: I tylko tyle …?  Wydaje się bardzo proste, ale bardzo użyteczne i pomocne!

T.Sz.: Tak, dzisiaj większość osób pędzi w tych pełnych wyzwań i zmian czasach i zwyczajnie zapominają. Chcemy, by klient był bezpieczny i był pewny, że kupując u nas, pamiętamy o nim i jego firmie, aby działała jak najbardziej efektywnie.

R.Z.: Dla kogo jest taka usługa?

T.Sz.: Myślę, że dla wszystkich zabieganych, którzy nie mają dodatkowego czasu na sprawdzanie stanu technicznego urządzeń w bieżącej działalności, bo właśnie w tym momencie realizują ważne zamówienia, czy rozmyślają o rozwoju firmy, czy innych wyzwaniach dnia codziennego?

R.Z.: Dlaczego zdecydowaliście się na wprowadzenie tego typu usługi, nie powinno być dla Państwa korzystniej z ekonomicznego punktu widzenia, aby klient kupił nowe urządzenie ?

T.Sz.: Zdarza się, że klient zgłasza do serwisu urządzenie, które jest tydzień lub miesiąc po okresie gwarancji. Nagle się zepsuło! Często koszty naprawy są bardzo duże. W praktyce wygląda to tak, że podczas rozmowy okazuje się mówić kolokwialnie, że „coś już się działo od dwóch miesięcy, ale wie Pan, jak jest, działało, ale nikt nie pamiętał”. Następnie klient dopytuje, czy można potraktować naprawę jako gwarancyjną? W większości przypadków jest to niemożliwe, a zwykle uprzedzając naprawę, można ograniczyć późniejsze koszty. Warto zaznaczyć, że elementy, które pracują w trudnych warunkach, szybciej są do wymiany.

Zależy nam, aby klient pracował na kupionych u nas urządzeniach jak najdłużej. Jeszcze raz podkreślę, że nasze długoletnie doświadczenie pokazało, że klienci nie mają czasu pamiętać, dlatego my postanowiliśmy pamiętać za nich, tworząc system powiadomień INFO GWARANCJA. Docelowo z czasem liczba typów przypomnień będzie większa. Dodatkowo w ramach projektu e-usług będziemy przypominać o czynnościach eksploatacyjnych, które klient może wykonać samodzielnie. Podpowiemy jak może to zrobić i zapytamy, czy chce kolejnego przypomnienia. Klientom, którzy nie chcą, czy też nie mogą wykonywać czynności konserwacyjnych samodzielnie, zaproponujemy szybkie zlecenie odpłatnych usług w trybie „door-to-door”. A już teraz na początek po zakupie w naszym sklepie urządzenia przypominamy o końcu gwarancji, na 30 dni, zanim się skończy.

 

SAS Spółka z o.o. Sp.k. 

telefon: 68 320 80 70, 68 320 50 38
 
e-mail: sas@sas24.pl, sprzedaz@sas24.pl, serwis_dtd@sas24.pl  www: www.sas24.pl

 


Autor: Materiał promocyjny firmy SAS

FirmyMiesne - portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polsce i na świecie

Drogi Użytkowniku!

Wchodząc na stronę portalu FirmyMiesne.pl przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i dane dotyczące aktywności lub urządzeń użytkownika. Przetwarzamy Twoje dane także w przypadku gdy: rejestrujesz się na portalu FirmyMiesne.pl, chcesz dodać ogłoszenie do Giełdy Mięsnej lub chcesz zamówić usługi online. W przypadku gdy dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, są traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administrator danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania znajdziesz w Polityce Prywatności klikając tutaj. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci prawo do poprawienia danych, ograniczenia przetwarzania, żądania usunięcia danych, przeniesienia danych. Szanujemy Twoja decyzję. Jeśli masz zastrzeżenia w tej kwestii wyślij nam informację na adres biuro@firmymiesne.pl

Proszę kliknij w przycisk "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług portalu FirmyMiesne.pl, w tym ze stron internetowych i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "komputerowej", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach Cookiem. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.