Co wiedzą właściciele najlepszych i najbardziej dochodowych sklepów?
-trzeba być konkurencyjnym cenowo na rynku,
-należy wychodzić naprzeciw oczekiwaniom klientów,
-śledzić wyprzedzać działania konkurencji a przynajmniej i odpowiednio na nie reagować
-posiadać nie tylko dobrze dobraną ofertę produktów czy usług - ale w równej mierze zadbać o otoczenie sklepu, budynek czy lokal, przyjazną atmosferę - miłą obsługę i odpowiedni wystrój
-właściwe zagospodarowanie przestrzeni, odpowiednie do tego wyposażenie mają ogromy wpływ na zadowolenie klientów a w konsekwencji na obroty sklepu.
Do odpowiedniej aranżacji powierzchni oraz nadania lokalowi unikatowego nastroju potrzebne są: odpowiednie pomiary, projekt, wiedza, zaangażowanie fachowców oraz czas.
Doświadczenie w zarządzaniu sklepami własnymi i sieciami sklepów, doświadczenia we współpracy ze światowymi liderami w produkcji urządzeń do wyposażenia punktów handlowych, pozwalają szybko przygotować (bez żadnych zobowiązań zakupowych) pełną, zwykle kilku-wariantową ofertę, zależną od priorytetów klienta, a także udzielić profesjonalnej porady przy wyborze najlepszych urządzeń.