FirmyMiesne - portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polscei na świecie
Produkty, usługi, firmy w branży mięsnej
[zamknij] Szanowni Państwo, informujemy iż Translator Google może zniekształcać oryginalny tekst i powodować błędy komunikacyjne. W przypadku pytań prosimy o kontakt od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 16:00 pod numerem tel. 694 760 702 lub mailowo biuro@firmymiesne.pl

Partner główny portalu

Oświetlenie lady mięsnej w sklepie spożywczym – koncepcje BÄRO

Od 1967 roku BÄRO prezentuje sklepy mięsne w najlepszym świetle.

Światło to najważniejszy łącznik pomiędzy Waszymi produktami a klientami.

50 lat jakości – Made in Germany.

Jedzenie to zarówno przyjemność, jak i rozkosz. Apetycznie przedstawione produkty przemawiają do zmysłów. Zmysłowość, orientacja i zaufanie to kluczowe aspekty sprzedaży detalicznej żywności.

 

Wszystko w odpowiednim świetle. Dobrze zaprojektowane Oświetlenie do każdej powierzchni.

OŚWIETLENIE SKLEPÓW MIĘSNYCH : EMOCJONALNE, EFEKTYWNE, WYDAJNE

Specjalna barwa  światła:

  • SpecialMeat

SpecialMeat jest specjalną barwą światła do prezentacji mięsa i wędlin. Jest nowoczesnym następcą technologii BARO mBFL z filtrami do mięsa.

Specjalna barwa  światła:

  • Fish& Seafood

Barwa Fish&Seafood należy do gamy barw led specyficznych dla produktu, ma temperature barwową zbliżoną do 4000K, ale dzięki dużemu udziałowi składnika czerwonego, nadaje się również do mięsa i wędlin.

Strefa wejscia i witryny sklepowe

Wejścia i witryny sklepu mięsnego to znacznie więcej niż tylko fasada i wejście. Są wizytówką sklepu; przyciągają klientów i witają ich. Odpowiednie światło wprawia ich w nastrój do robienia zakupów. Liczy się pierwsze wrażenie!

ŚWIATŁO PRZYCIĄGA Z ODDALI:

· Podświetlane fasady i panele reklamowe są widoczne z daleka i zapewniają, że sklep jest łatwo rozpoznawalny.

LADA SPRZEDAŻOWA

Od boczku po wołowinę, od wieprzowiny po drób - różnorodność produktów w ladzie rzeźnika jest imponująca i kusząca. Typowe spektrum kolorów produktów od białego do różowego i ciemnoczerwonego - oświetlenie specyficzne dla produktu przynosi tutaj bardzo wymierne korzyści.

ŚWIATŁO POZWALA DOŚWIADCZYĆ JAKOŚCI

· Jednolite światło jest łagodne dla produktów

· Umiarkowany poziom oświetlenia I odległość źródeł światła od towaru zapobiega przedwczesnemu odbarwianiu się mięsa.

· Efekt światła specyficznego dla produktu jest szczególnie wyraźny w przypadku świeżego mięsa i wędlin.

 

TYŁ STOISKA MIĘSNEGO I STREFY ROBOCZE

Tył stoiska mięsnego odgrywa potrójną rolę – służy jako strefa komunikowania promocji (grafiki i tablice promocyjne), jest miejscem pracy sprzedawcy (krojenie, rąbanie, mielenie mięsa i wędlin) oraz często jest używana jako miejsce do ekspozycji podsuszanych kiełbas, szynek itp.

Zawsze na widoku Klienta – dlatego jej odpowiednie oświetlenie jest również kluczowe.

 

ŚWIATŁO DEFINIUJE PRZESTRZEŃ:

· Jednorodne oświetlenie podkreśla powierzchnię ściany jako pionową, wizualną granicę

· Asymetryczne oprawy wallwasher zapewniają jednorodne oświetlenie wertykalne, jednocześnie doświetlając strefę pracy.

· Dodatkowe akcenty o odpowiedniej barwie światła przyciągają uwagę Klientów do ekspozycji wiszącej na hakach lub w szafach chodniczych.

PRZEJRZYSTOŚĆ TO ATUT

Dlatego wiele nowoczesnych koncepcji sklepów mięsnych oferuje wgląd w produkcję i przygotowanie: kunszt pracy. Tutaj łączą się wymagania dotyczące atrakcyjnej prezentacji produktu i ergonomicznego oświetlenia miejsca pracy.

PRZEKĄSKI I OBSŁUGA GASTRONOMICZNA

Usługi gastronomiczne stają się coraz większym ud ziałem sklepów mięsno – wędliniarskich -- w postaci gotowych gorących posiłków, przekąsek lub strefy bistro.

Harmonijny design pobudza apetyt i zaprasza klientów do odpoczynku.

 

ŚWIATŁO TWORZY ATMOSFERĘ:

· Łagodne, ciepłe oświetlenie tworzy przyjemną atmosferę i wyróżnia obszar konsumpcji żywności od obszaru sprzedaży.

· Bezpośrednio skierowane światło z dobrym oddawaniem kolorów akcentuje stoły.

· Indywidualny design opraw może podkreślać temat gastronomii.

Opowiedz swoją historię przy pomocy światła!

Uważamy, że istnieje różnica między oświetleniem a światłem. I to światło ma moc dotykania ludzi, inspirowania ich i aktywowania do działania.

 

Oświetlenie sklepów mięsnych- BÄRO

telefon: 668 863 568, e-mail: katarzyna.czapla@baero.com

 


Autor: Materiał promocyjny firmy BÄRO
FirmyMiesne - portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polsce i na świecie

Drogi Użytkowniku!

Wchodząc na stronę portalu FirmyMiesne.pl przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i dane dotyczące aktywności lub urządzeń użytkownika. Przetwarzamy Twoje dane także w przypadku gdy: rejestrujesz się na portalu FirmyMiesne.pl, chcesz dodać ogłoszenie do Giełdy Mięsnej lub chcesz zamówić usługi online. W przypadku gdy dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, są traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administrator danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania znajdziesz w Polityce Prywatności klikając tutaj. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci prawo do poprawienia danych, ograniczenia przetwarzania, żądania usunięcia danych, przeniesienia danych. Szanujemy Twoja decyzję. Jeśli masz zastrzeżenia w tej kwestii wyślij nam informację na adres biuro@firmymiesne.pl

Proszę kliknij w przycisk "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług portalu FirmyMiesne.pl, w tym ze stron internetowych i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "komputerowej", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach Cookiem. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.