Artykuły/Handel / Gastronomia/sieci handlowe - Strona 6 - FirmyMiesne.pl portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polsce i na świecie
FirmyMiesne - portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polscei na świecie
Portal o rynku mięsa i wędlin
[zamknij] Szanowni Państwo, informujemy iż Translator Google może zniekształcać oryginalny tekst i powodować błędy komunikacyjne. W przypadku pytań prosimy o kontakt od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 16:00 pod numerem tel. 694 760 702 lub mailowo biuro@firmymiesne.pl

Partner główny portalu

Artykuły w kategorii: sieci handlowe

Sieć sklepów Słoneczko - Izolda Ligenza o ofercie i wymaganiac...

  Remigiusz Zagraba: SŁONECZKO to ogólnopolska franczyzowa sieć sklepów spożywczych, powstała w maju 2002 r. Obecnie posiadają Państwo ponad 400 sklepów zlokalizowanych na terenie Polski. W jakich województwach jesteście obecni i czy planow...
Opublikowany: 20.11.2017 Kategorie: Artykuły, Handel / Gastronomia, sieci handlowe, Etykiety:

Współpraca z lokalnymi dostawcami - rozmowa z Mariolą Skolimow...

"Bliska współpraca z lokalnymi dostawcami jest bardzo ważnym obszarem działalności naszej sieci", mówi Mariola Skolimowska, PR Manager Netto Polska   Remigiusz Zagraba: Netto jest europejską siecią sklepów osiedlowych duńskiego ...
Opublikowany: 08.11.2017 Kategorie: Artykuły, Handel / Gastronomia, sieci handlowe, sklepy detaliczne, sklepy mięsne, Etykiety:

Sieć sklepów Żabka - rozmowa z Karolem Laskowskim

„Już od 1998 roku odpowiadamy na potrzeby milionów Polaków, ułatwiając im codzienne życie. Nasz sukces zawdzięczamy konsekwentnie realizowanej strategii polegającej na dostosowywaniu się do rynkowych trendów i preferencji klientów” - m...
Opublikowany: 23.10.2017 Kategorie: Artykuły, Handel / Gastronomia, sieci handlowe, Etykiety:

Wyroby tradycyjne z sieci Wędliniarz Lider

„Głównym atutem sklepów "WĘDLINIARZ - LIDER" w Kraśniku  jest mięso wieprzowe z własnego rozbioru, rozbierane bezpośrednio na sklepie, od lokalnych rolników” mówi Tomasz Kwiatek, specjalista ds. handlu. ...
Opublikowany: 16.10.2017 Kategorie: Artykuły, Handel / Gastronomia, sieci handlowe, Etykiety:

Jolanta Sienkiewicz o 15-letniej działalności sieci Słoneczko...

„Zakupy na stoisku mięsnym są dla klienta  doznaniem wizualnym, dlatego dużą dbałość przywiązujemy do właściwej aranżacji lady i takiej ekspozycji towaru, która pozwoli klientowi na szybkie odnalezienie szukanego produktu, wyeksponuje produkty premium oraz ...

Agnieszka Michalska z Lewiatan Bielsko-Biała – stawiamy na par...

„Z dbałości o Klienta i jego potrzeby lada  tradycyjna nadal jest podstawą realizacji sprzedaży mięsa i wędlin w sklepach Lewiatan. Wykwalifikowany personel, znający asortyment i potrzeby Klientów może być niezwykle pomocny w wyszukaniu odpowiedniego produk...
Opublikowany: 03.03.2017 Kategorie: Artykuły, Handel / Gastronomia, sieci handlowe, sklepy detaliczne, Etykiety: sieci handlowe,

Artur Pęda - sklepy Mirabelka – sieć sprzedaży z mazowieckiego...

Fot. Stoisko mięsne w jednym ze sklepów PSS Siedlce na ul. Poniatowskiego   „Coraz większe znaczenie ma sprzedaż produktów regionalnych czy nawet marek własnych hurtowni - raczej tych wyższej jakości” – mówi Artur Pęda, Me...

Sieć sklepów "Kropka" – bezpieczeństwo żywności jest najważnie...

Sieć "Kropka" Sp. z o.o. to  dynamicznie rozwijającą się sieć, która zrzesza sklepy spożywcze. Na dzień dzisiejszy pod logo „Kropka” działa ponad 200 sklepów z województwa podlaskiego. Wywiadu dla portalu FirmyMiesne.pl udzi...
Opublikowany: 21.12.2016 Kategorie: Artykuły, Handel / Gastronomia, sieci handlowe, Etykiety: wędliny, sieci handlowe,

Marta Cieplucha - sklepy NETTO

„Ważnym wyróżnikiem naszej mięsnej oferty jest pochodzenie produktów – świeże mięso sprzedawane w Netto pochodzi wyłącznie z polskich hodowli, produkty przetworzone produkowane są przez polskie zakłady mięsne.”   Na pytania odpowiada&...
Opublikowany: 01.12.2016 Kategorie: Handel / Gastronomia, sieci handlowe, Etykiety: mięso, wędliny, sieci handlowe,

Passa Grupa Polskich Sklepów o wędlinach

„Klient woli zapłacić kilka złotych więcej i otrzymać produkt bardzo dobry jakościowo i ze sprawdzonego źródła" – mówi Koordynator ds. handlu Dorota Skoczek.   Remigiusz Zagraba: Iloma sklepami obecnie zarządza Grupa Polskich S...
Opublikowany: 19.11.2016 Kategorie: Handel / Gastronomia, sieci handlowe, Etykiety: sieci handlowe,

Pierwsza 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Ostatnia

FirmyMiesne - portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polsce i na świecie

Drogi Użytkowniku!

Wchodząc na stronę portalu FirmyMiesne.pl przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i dane dotyczące aktywności lub urządzeń użytkownika. Przetwarzamy Twoje dane także w przypadku gdy: rejestrujesz się na portalu FirmyMiesne.pl, chcesz dodać ogłoszenie do Giełdy Mięsnej lub chcesz zamówić usługi online. W przypadku gdy dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, są traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administrator danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania znajdziesz w Polityce Prywatności klikając tutaj. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci prawo do poprawienia danych, ograniczenia przetwarzania, żądania usunięcia danych, przeniesienia danych. Szanujemy Twoja decyzję. Jeśli masz zastrzeżenia w tej kwestii wyślij nam informację na adres biuro@firmymiesne.pl

Proszę kliknij w przycisk "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług portalu FirmyMiesne.pl, w tym ze stron internetowych i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "komputerowej", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach Cookiem. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.