Artykuły w kategorii: sieci handlowe
„Głównym atutem sklepów "WĘDLINIARZ - LIDER" w Kraśniku jest mięso wieprzowe z własnego rozbioru, rozbierane bezpośrednio na sklepie, od lokalnych rolników” mówi Tomasz Kwiatek, specjalista ds. handlu.
...
„Zakupy na stoisku mięsnym są dla klienta doznaniem wizualnym, dlatego dużą dbałość przywiązujemy do właściwej aranżacji lady i takiej ekspozycji towaru, która pozwoli klientowi na szybkie odnalezienie szukanego produktu, wyeksponuje produkty premium oraz ...
„Z dbałości o Klienta i jego potrzeby lada tradycyjna nadal jest podstawą realizacji sprzedaży mięsa i wędlin w sklepach Lewiatan. Wykwalifikowany personel, znający asortyment i potrzeby Klientów może być niezwykle pomocny w wyszukaniu odpowiedniego produk...
Fot. Stoisko mięsne w jednym ze sklepów PSS Siedlce na ul. Poniatowskiego
„Coraz większe znaczenie ma sprzedaż produktów regionalnych czy nawet marek własnych hurtowni - raczej tych wyższej jakości” – mówi Artur Pęda, Me...
Sieć "Kropka" Sp. z o.o. to dynamicznie rozwijającą się sieć, która zrzesza sklepy spożywcze. Na dzień dzisiejszy pod logo „Kropka” działa ponad 200 sklepów
z województwa podlaskiego.
Wywiadu dla portalu FirmyMiesne.pl udzi...
„Ważnym wyróżnikiem naszej mięsnej oferty jest pochodzenie produktów – świeże mięso sprzedawane w Netto pochodzi wyłącznie z polskich hodowli, produkty przetworzone produkowane są przez polskie zakłady mięsne.”
Na pytania odpowiada&...
„Klient woli zapłacić kilka złotych więcej i otrzymać produkt bardzo dobry jakościowo
i ze sprawdzonego źródła"
– mówi Koordynator ds. handlu Dorota Skoczek.
Remigiusz Zagraba: Iloma sklepami obecnie zarządza Grupa Polskich S...
„Produkty pakowane stało wagowe znajdują swoje uznanie najczęściej u klienta niecierpliwego, spieszącego się i lubiącego tego typu wędliny.”
– mówi Piotr Pokrywka, kupiec sieci Nasze Sklepy Avita.
Remigiusz Zagraba: Jak w kilku zda...
„Ważne dla nas jest, aby hurtownia była elastyczna cenowo, pozwalając naszym sklepom na konkurowanie z kanałem nowoczesnym.”– mówi Dyrektor Handlowy Sieci Limonka Wojciech Grzeszczak.
Remigiusz Zagraba: Sieć Limonka to obecnie 30...
„Myślę, że firma rodzinna to potężna siła i wierzę w nasz rozwój. Chcę stworzyć przyszłość dla swoich dzieci, coś im po sobie zostawić. Może doczekam takiej satysfakcji jak moja mama, która codziennie może się cieszyć tym, że praca jej i ta...