FirmyMiesne - portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polscei na świecie
Portal o rynku mięsa i wędlin
[zamknij] Szanowni Państwo, informujemy iż Translator Google może zniekształcać oryginalny tekst i powodować błędy komunikacyjne. W przypadku pytań prosimy o kontakt od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 16:00 pod numerem tel. 694 760 702 lub mailowo biuro@firmymiesne.pl

Partner główny portalu


Artykuły w kategorii: sieci handlowe

Rozmowa z Jerzym Niedźwieckim - Prezesem Zarządu "Społem" PSS ...

  Remigiusz Zagraba: Spółdzielnia Spożywców Społem w Lidzbarku Warmińskim prowadzi działalność handlową i produkcyjną od ponad 70 lat. Jakie czynniki decydują o tym, że pomimo ogromnej konkurencji dzisiaj na rynku, można w Państwa sklepach każdego dnia z...
Opublikowany: 07.05.2018 Kategorie: Artykuły, Handel / Gastronomia, sieci handlowe, sklepy detaliczne, sklepy mięsne, Etykiety:

Rozmowa z Pawłem Siemińskim wiceprezesem "Społem" PSS Szczecin...

  Anna Łydek: Społem Powszechna Spółdzielnia Spożywców w Szczecinie powstała już w 1945 r. Obecnie sieć prowadzi 58 sklepów, zatrudnia ponad 700 osób i jest jednym z większych pracodawców w mieście. Co przyczyniło się do sukcesu...
Opublikowany: 23.02.2018 Kategorie: Artykuły, Handel / Gastronomia, sieci handlowe, sklepy detaliczne, sklepy mięsne, Etykiety:

Rozmowa z Prezesem Zarządu „SPOŁEM” PSS w Hajnówce Mieczysławą...

Rozmowa z Prezesem Zarządu „SPOŁEM” PSS w Hajnówce Mieczysławą Bogdanowicz. Część 2   Remigiusz Zagraba: Jak często Wasze sklepy zaopatrywane są w mięso i wędliny? Mieczysława Bogdanowicz: Aby zapewnić najwyższą jakość oraz świeżość mięsa i wędl...
Opublikowany: 05.02.2018 Kategorie: Artykuły, Handel / Gastronomia, sieci handlowe, Etykiety:

Rozmowa z Prezesem Zarządu „SPOŁEM” PSS w Hajnówce Mieczysławą...

  Rozmawiamy z Prezesem Zarządu „SPOŁEM” PSS w Hajnówce Mieczysławą Bogdanowicz Remigiusz Zagraba: W którym roku powstało Społem PSS w Hajnówce i jaką liczbą sklepów obecnie zarządzacie? Mieczysława Bogdanowicz: Społem Powsz...
Opublikowany: 29.01.2018 Kategorie: Artykuły, Handel / Gastronomia, sieci handlowe, Etykiety:

Ciepłe wędliny w sklepie, rozmowa z Jerzym Grobarkiem, właścic...

  Skąd pomysł na działalność związaną z wędzeniem produktów mięsnych? Urządzeniami do produkcji mięsa, w tym do wędzenia zająłem się 25 lat temu. Zaczynałem od pracy dla innych firm, następnie byłem przedstawicielem producentów komór niemieckic...

Sieć sklepów Słoneczko - Izolda Ligenza o ofercie i wymaganiac...

  Słoneczko to ogólnopolska franczyzowa sieć sklepów spożywczych, powstała w maju 2002 r. Obecnie posiadają państwo 402 sklepy zlokalizowane na terenie Polski. W jakich województwach jesteście obecni na dzień dzisiejszy i czy planują Państwo dalsz...
Opublikowany: 20.11.2017 Kategorie: Artykuły, Handel / Gastronomia, sieci handlowe, Etykiety:

Współpraca z lokalnymi dostawcami - rozmowa z Mariolą Skolimow...

"Bliska współpraca z lokalnymi dostawcami jest bardzo ważnym obszarem działalności naszej sieci", mówi Mariola Skolimowska, PR Manager Netto Polska   Netto jest europejską siecią sklepów osiedlowych duńskiego koncernu Dansk...
Opublikowany: 08.11.2017 Kategorie: Artykuły, Handel / Gastronomia, sieci handlowe, sklepy detaliczne, sklepy mięsne, Etykiety:

Sieć sklepów Żabka - rozmowa z Karolem Laskowskim

„Już od 1998 roku odpowiadamy na potrzeby milionów Polaków, ułatwiając im codzienne życie. Nasz sukces zawdzięczamy konsekwentnie realizowanej strategii polegającej na dostosowywaniu się do rynkowych trendów i preferencji klientów” - m...
Opublikowany: 23.10.2017 Kategorie: Artykuły, Handel / Gastronomia, sieci handlowe, Etykiety:

Wyroby tradycyjne z sieci Wędliniarz Lider

„Głównym atutem sklepów "Wędliniarz-LIDER" w Kraśniku  jest mięso wieprzowe z własnego rozbioru, rozbierane bezpośrednio na sklepie, od lokalnych rolników” mówi Tomasz Kwiatek, specjalista ds. handlu. - ...
Opublikowany: 16.10.2017 Kategorie: Artykuły, Handel / Gastronomia, sieci handlowe, Etykiety:

Jolanta Sienkiewicz o 15-letniej działalności sieci Słoneczko...

„Zakupy na stoisku mięsnym są dla klienta  doznaniem wizualnym, dlatego dużą dbałość przywiązujemy do właściwej aranżacji lady i takiej ekspozycji towaru, która pozwoli klientowi na szybkie odnalezienie szukanego produktu, wyeksponuje produkty premium oraz ...

Pierwsza Poprzednia 1 2 3 4 5 Ostatnia