Artykuły w kategorii: Wiadomości handel i gastronomia
W ramach rozszerzania asortymentu produktów przemysłowych Biedronka wprowadza do oferty nową markę narzędzi i akcesoriów do majsterkowania Niteo Tools. Produkty opracowane pod kontrolą specjalistów z TÜV Rheinland Polska ...
19 stycznia br. rozpoczęła się rekrutacja pracowników do nowo powstałego centrum logistycznego w Pruszczu Gdańskim. Najbardziej poszukiwani są magazynierzy, pracownicy kompletacji i operatorzy wózków widłowych. Pracę znajdzie także 40 specjalistów z ...
Piotr i Paweł już drugi raz został partnerem projektu, łączącego wiedzę biznesową i akademicką, przygotowanego przez studentów UAM, pt. Brains Attack!
Brains attack! to system rywalizacji między studenckimi teamami Wydziału Nauk Politycznych i Dziennikarstwa ...
Od 5 lutego, rusza kolejna edycja kampanii reklamowej Polskiej Sieci Handlowej Lewiatan w radio, informuje Centrum Prasowe sieci.
Reklamy Lewiatana ponownie zagoszczą na antenach czołowych stacji ogólnopolskich oraz w ponad 80 rozgłośniach regionalnych i lokalnyc...
40 ton żywności przekazanej lokalnym Bankom Żywności, 90 tysięcy osób zaangażowanych w program edukacyjny „Talent do niemarnowania”, 70 tysięcy internautów, którzy podjęli wyzwanie „Zdrowego Apetytu” – to tylko niektóre ...
Carrefour Polska zaprezentował nowe centrum handlowe w Tomaszowie Mazowieckim po przebudowie. Na przestrzeni ostatniego roku obiekt przechodził gruntowną modernizację, która objęła rozbudowę pasażu handlowego, zmianę formatu sklepu z supermarketu na hipermarket oraz całk...
Supermarkety Mila specjalizują się przede wszystkim w stoiskach tradycyjnych takich jak: mięsa, wędliny i sery, owoce i warzywa oraz pyszne ciasta. Nowa marka to 167 sklepów, które odnaleźć można w 12 województwach. W kolejnych miesiącach sieć będzie s...
Już po raz siódmy Biedronka znalazła się w gronie firm wyróżniających się najwyższymi standardami w zakresie obsługi klientów. W tegorocznej VIII edycji badań konsumenckich uzyskała tytuł Gwiazda Jakości Obsługi w kategorii „supermarket&rd...
Polacy w sieci kupują coraz chętniej. Rynek e-handlu w Polsce wart jest w tej chwili ok. 27 mld zł z czego ponad 0,5 mld zł wart jest sam rynek FMCG. Jego wartość nieustannie rośnie, zmienia się także stopniowo sposób robienia zakupów przez Polaków.
Szacu...
Z początkiem 2015 roku Carrefour Polska odświeża markę własną produktów „Jakość Carrefour”, zmieniając jej nazwę na „Jakość z Natury Carrefour” oraz wprowadzając zmodyfikowane logo. Pojawiają się też nowe produkty: kurczak z chowu wybiegowego, ...