Artykuły w kategorii: Handel / Gastronomia
Niedawno rozpoczÄ™liÅ›my europejskÄ… kampaniÄ™ MeatTheFacts, w której dążymy do rozwiania faÅ‚szywych informacji lub mitów na temat hodowli zwierzÄ…t i miÄ™sa. Jej celem jest obalenie, przy pomocy argumentów naukowych i obiektywnych danych, niezliczonych oskarżeÅ„,...
Remigiusz Zagraba: Obecnie jesteście Państwo w trakcie wprowadzania nowej i użytecznej usługi gwarancyjnej INFO GWARANCJA. Na czym ona polega?
Tomasz Szagun: Na 30 dni przed końcem okresu gwarancji produktu nasz automat przypomni klientowi o kończącej się opiec...
Sieć Carrefour uruchomiÅ‚a pierwszy sklep w innowacyjnym formacie samoobsÅ‚ugowym, który powstaÅ‚ w odpowiedzi na potrzeby polskiego rynku. Sklep jest zlokalizowany w Warszawie przy ul. Åšwiatowida 18 i oferuje 24 h i 7 dni w tygodniu 170 referencji, w tym produkty Å›wieże. N...
Prowadzisz zakÅ‚ad miÄ™sny? PamiÄ™taj, aby dostarczać bezpieczne produkty, które speÅ‚niajÄ… najwyższe standardy jakoÅ›ci. Podczas kontroli weterynaryjnej warto być pewnym, że wszystko jest w porzÄ…dku, jeÅ›li chodzi o magazynowanie i przechowywanie produkt&...
Sieć Carrefour wprowadza do Polski nowy format sklepów z certyfikowanÄ… żywnoÅ›ciÄ… ekologicznÄ…. Pierwszy w kraju sklep Carrefour BIO otwarty zostanie 15 listopada br. w Warszawie przy ulicy MarszaÅ‚kowskiej 87 i bÄ™dzie 900 sklepem sieci w Polsce. Na klientów czeka sz...
Remigiusz Zagraba: LIDL Polska to obecnie jedna z największych sił handlowych w Polsce. Czy to Państwa satysfakcjonuje, czy ambicje są większe?
Aleksandra Robaszkiewicz: Sieć sprzedaży Lidl Polska liczy w tej chwili ponad 670 sklepów, ulokowanych na terenie caÅ‚ego kra...
Dość surrealistycznych nazw miÄ™sa i produktów mleczarskich! Europejskie organizacje reprezentujÄ…ce sektor hodowli otwierajÄ… kampaniÄ™ przeciwko nadużywaniu nazw miÄ™sa.
Debata na temat stosowaniu nazw miÄ™sa i produktów mleczarskich do okreÅ›lania ich roÅ›li...
Dlaczego konsumenci zmieniają sklep mięsny?
Powodów takiej decyzji z pewnoÅ›ciÄ… jest wiele, jednak z naszych obserwacji i dÅ‚ugoletniego doÅ›wiadczenia, przedstawimy PaÅ„stwu najczÄ™stsze przyczyny, które powodujÄ…, że klienci odchodzÄ… do konkurencji. Możemy wyodrÄ™...
Zaufanie w branży mięsnej jeszcze nigdy nie było tak ważne! Nowe wyzwania na rynku mięsa i wędlin.
To, co dzisiaj i w przyszłości będzie decydować w bardzo dużym stopniu o powodzeniu i sukcesie w biznesie, to zaufanie. Obecnie można powiedzieć, że toniemy w kryzy...
Jaka przyszłość czeka specjalistyczne sklepy mięsne?
Sklepy dyskontowe w Polsce z każdym rokiem sÄ… silniejsze, dziÄ™ki ekspansji i stale dostosowujÄ…c siÄ™ do potrzeb klientów. WedÅ‚ug wielu badaÅ„ przeprowadzonych przez uznane firmy specjalizujÄ…ce siÄ™ ...