Artykuły w kategorii: Artykuły
Jeśli chodzi o definicję PR to powstało ich bardzo wiele.
Sam Black istotę przekazu PR zamyka w kilku słowach – kluczach reputacja, wiarygodność, zaufanie, harmonia oraz dobrze przekazana informacja.
Branża mięsna w tej dziedzinie ma bardzo dużo do zrob...
Jeśli właścicielom firm bądź menadżerom zadamy pytanie o cele biznesowe ich organizacji odpowiedzą prawdopodobnie , że ich „celem jest zysk”. Tymczasem taki sposób myślenia może być w dłuższej perspektywie zgubny. Nie oznacza to, że zysk i rentowność są...
Wyjątkowe wydarzenie gastronomicznie w 2011 roku.
8 i 9 lutego 2011r. w po raz pierwszy Gdańsku odbędą się targi easyFairs FOOD-to-GO 2011 dedykowane dla małej gastronomii, cateringu i barów fast-food. Ta sama impreza już po raz trzeci odbędzie się w Krakowie w dniach 11-...
Istotną częścią polskiej branży mięsnej stanowią firmy rodzinne, założone na początku lat 90-tych. W obecnej chwili do biznesu wkracza drugie pokolenie, przed którym stoi zupełnie inna rzeczywistość, niż 20 lat temu przed ich rodzicami. Wówczas głó...
Szanowni Państwo, portal FirmyMiesne.pl nawiązał współpracę z Wojciechem Woźniakiem, który specjalnie dla Was podzieli się swoim doświadczeniem z zakresu zarządzania, marketingu oraz tworzenia marki w branży mięsnej.
Wojciech Woźniak ukończył Akad...
Przemysław Chabowski
Ukończył Akademię Rolniczą w Poznaniu na Wydziale Technologii Żywności, gdzie uzyska tytuł magister inżynier technologii żywności.
Pracował min. w Zakładach Piwowarskich Warka, firmie Agrosmak, Intersmak, Interchamp, Zakłady Mięsne Morliny, Okecha...
Szanowni Państwo, przeprowadziliśmy lifting logotypu portalu www.FirmyMiesne.pl.
Poprzednie logo:
Cały zespół podjął jednogłośną decyzję o zmianie logotypu. Naszą intencją jest przekazanie innwacyjnego i nowoczesnego charakteru portalu www.FirmyMiesne.pl. No...
Profesjonalny dział sprzedaży w branży mięsnej - to wiedza, informacje jak sprzedawać więcej i skutecznie na trudnym i konkurencyjnym rynku FMCG .
Znajdą tutaj Państwo porady dotyczące jakie strategie sprzedaży wziąć pod uwagę, jak zatrudniać najlepszych ludzi, ja...
Lider branży mięsnej
– to osoba, która miała lub ma wpływ na rozwój, wizerunek oraz działalnośc polskiej branży mięsnej w Polsce,
- zainicjowała projekty mające na celu wykreowanie pozytywnego wizerunku polskiej branży mięsnej, a zwłaszcza marki na ry...
Marketing i reklama mięsa i wędlin - to dział dla producentów, dystrybutorów, właścicieli sklepów, w którym będziemy poruszać zagadnienia z zakresu marketingu i reklamy produktów mięsnych. Mięso i wędliny są charakterystycznymi oraz ...